A Speyside egyik nagyágyujaként emlegetett Aberlour új dizájnt kapott.
A francia piac legnépszerűbb single maltja a sorozat a'bunadh nevű hordóerősségű palackozásához igazitja a jelenlegi megjelenés stílusát.A 12 yo,16 yo ,18 yo és az a'bunadh az utóbbinál már megismert tömzsi palackban,meritett papir hatású cimkével és hasonló természetes,nyers stilusu dobozban képviseli tovább a lepárlót.A 10 yo és a szintén tíz éves Sherry Cask finish marad a hagyományosnak nevezhető üvegben de a cimke náluk isköveti az új dizájn.A használt színek igyekeznek földes,barnás,aranyos hatásukkal erősiteni a már említett a'bunadh-ra kihegyezett váltást.Az a'bunadh jelentése eredeti.Változás történt a logóban is.Hangsúlyt kapott a St.Drostan Kútja ami egy archaikus eleme a környék múltjának.Lecserélték az eddigi szlogent(Let the Deed Show) a lepárló alapítójának,James Fleming korabeli aláirására a dobozon.
Ez volt az év-július « The Maltbank Herald 2010.12.10. 17:21:02