A fiatal korosztályt célozza meg a Diageo kiemelt malt whisky csoportjához tartozó Singleton brand . A Singleton of Dufftown , azaz az európai piacra válogatott Singleton 12,15 és 18 éves variánsai mellé kerül a két új , színes címkével megjelenő palackozás .
A Singleton brand három lepárló malt whiskyjei közül kerül ki. Singleton név alatt Ázsiában Glen Ord , Amerikában Glendullan , míg Európában Dufftown single malt kerül a palackokba . Ezúttal a Dufftown szelekció bővült .
A koncepció lényege , hogy a színek és a hangsúlyosan megjelenített jellemzők feltüntetése a palackon vonzóbbá teszi a választást a fiataloknak . Ez a profil-edukáció nem újdonság , hasonló megoldás más köntösben az új Macallan NAS kollekció ( Ruby, Gold, Amber, Sienna ) .
A piros címkés Dufftown amerikai tölgyhordós érlelés, 40 % alkoholfokkal bír , jellemző profilja a gyümölcsös , élénk , friss karakterekre épül . A neve Singleton of Dufftown Tailfire .
A második palackozás egy narancs színű címkét kapott . A rajta feltüntetett karakterek alapján ez egy mézes , intenzív ,lágy karakterekkel megáldott maláta whisky . A neve Singleton of Dufftown Sunray .
És ,hogy miért ezek a nevek ? A lepárló elhelyezkedése a Spey folyó közelében a térséget az egyik legkedveltebb lazac horgászhellyé teszik . Az úgynevezett fly fishing ( a horgász a folyóban állva igyekszik lazacot fogni ) alapvető kellékei az ilyen-olyan legyekre , szitakötőkre ,színes valamikre emlékeztető horgok .
A horgok tehát kivetve , cél a 28 -35 év közötti korosztály . Újabb NAS palackozás az iparágban , újabb színekkel ,aromákkal való üzengetés ,egy újabb Diageo brand dinamikus fejlesztése .