18 hónappal ezelőtt a Glenmorangie meghirdette a Cask Master programját , ami egy single malt whisky kreáció kreatív fázisaiba vonta be a rajongókat . Különböző döntéseknél szavazhatott a nagyérdemű , mi legyen a következő Glenmo érlelése , neve , megjelenése , hol mutassák be , etc . A végeredmény a Taghta .
A Glenmorangie The Taghta annyit tesz , a kiválasztott . A helyes kiejtés : tu-tah . A whisky utóérleléséhez a közönség a manzanilla hordót választotta . Bizonyára 2013-ban frissek voltak az élményeik az istálló másik versenyzőjéről , az Ardbeg éves kiadásáról . Az pont egy manzanilla érlelés volt, az Ardbog .
Aztán jött a whisky nevének kiválasztása és a megadott lehetőségek közül a döntés a Taghta szóra esett . Jól hangzik , de valójában mégis csak egy egyszerű ,unalmas döntés . A kiválasztott . Ja,értem én ,hogy hát ha ezt választották ,hát akkor ez a kiválasztott,remekül passzol a projekt mondanivalójához , csak annyi " chosen " van már ...
A dizájnhoz ismét három lehetőség közül lehetett választani , a nyerő változat azalábbi lett .
A bemutató helyszíne hatalmas meglepetésre a Glenmorangie Distillery lett . Nahát . De ami igazán jól sikerült és elkapta a whisky hangulatát , az a promo fotó . Külön kedvelem a zsiráfokat .
A Taghta 46 % -os alkoholerősséggel kiadott , 12 000 palacknyi mennyiségben megjelentetett korjelölés nélküli manzanilla finiselés . Nekem jól hangzik . A többit meg elfogadom , az üzlet jelenleg ezzel jár ,még ha néha erőltetettnek is hat . Ami számít , az a palackban van .