Pár héttel ezelőtt a Burn Stewart két éve megkezdett brand frissítő és fejlesztési programja a whisky fogyasztók számára leglátványosabb formáját érte el.Bemutatták a cég single maltjainak megújult palackjait.A Bunnahabhain 12 yo,a Tobermory,a Ledaig és a Deanston 12 yo alkoholerőssége 46.3%-ra emelték és frissült a palackok,csomagolás megjelenése is. A glasgowi székhelyű Good Creative ügynökség a teljes Tobermory dizájnt átszabta nem csak a whisky üvegét és dobozát tekintve,hanem a teljes nyomtatott reklámanyagot,a lepárló logójával ellátott termékek skáláját és a lepárló látogatóközpontját is megfiatalitották.Az alábbi képek a Good Creative honlapjáról valók.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.